6.26.2008

COMICS ON-LINE
ON-LINE COMICS


A partir de ahora y cada miércoles, y gracias a Vicente Vegas (Webmaster del Universo) y su site arscomics, podréis leer LONE IN HEAVEN en su edición on-line. Mi idea es serializar algunos de mis trabajos publicados y, si la cosa funciona, crear nuevos comics para la red o secuelas on-line de algunos de mis cómics. Quiero aprovechar las posibilidades de la pantalla del ordenador, así que he remaquetado las viñetas. Las leereis de arriba a abajo en lugar de la clásica página de cómic. ¡Espero que os guste!
Links:
ARSCOMICS la nueva site de los creadores de comics.
VICTORSANTOS.ARSCOMICS mis cómics on-line.

From now on and every Wednesday, and thanks to Vicente Vegas (Webmaster of the Universe) and his site arscomics, you will can read LONE IN HEAVEN in on-line edition. My idea is to serialize some of my published works, and if the bussiness works, to create new comics for the net or sequels on-line of some of my comic-books. I want to take the most of the possibilities of the computer screen, so I designed again the panels. You will read the pages from up to down instead the classical page. I hope you enjoy!
Links:
ARSCOMICS the new site of comics creators.
VICTORSANTOS.ARSCOMICS my comics on-line.